сега и завинаги сезон 2 епизод 117 бг аудио завинаги свързани епизод 117 - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

сега и завинаги сезон 2 епизод 117 бг аудио завинаги свързани епизод 117

 сега и завинаги сезон 2 епизод 117 бг аудио завинаги свързани епизод 117 


Опростеният за вас иск за автоматично застраховане и ремонт.

Screech ... Skiddd ... Craaash е последното нещо, което всеки иска или има нужда през натоварения си ежедневен живот. Когато това се случи, може да бъде много стресиращо и малко смущаващо да се справите с процеса на претенции на застрахователната компания и ремонтното съоръжение. Непознаването на фактите още повече затруднява вземането на правилни решения при обработка на застрахователна претенция. Може да мислите, че вашата застрахователна компания е там, за да ви помогне, но последното нещо, което искат да направят, е да отделят време и пари за оправяне на вашата кола.

Когато те трябва да обработят искането ви, има само едно нещо на ум и това ще стане възможно най-евтино. Най-добрият ви интерес не е тяхната основна грижа. Застрахователният отрасъл има два основни фокуса и един е да вземете колкото се може повече от парите си, а два е да запазите колкото е възможно повече по какъвто и да е начин. След повече от сто години в бизнеса те са измислили някои много гениални начини да го направят.

Притежавам лицензирано съоръжение за ремонт на автомобили / сблъсъци и с образователни цели за най-добрия интерес на клиентите си. Ходих на училище и се образовах по застраховка и получих лиценз за коректор и производител. Реших да направя това през 2000 г., когато мълния удари моето магазинче за тяло и го изгори до земята. По време на процеса на подаване на молби не получих помощ от агента си и назначеният коректор знаеше само една дума и това беше "НЕ", всичко, което поисках, той отрече, дори когато знаеше, че имам право на възстановяване на загубата. Отне една година и половина, за да завърша окончателно искането и всички онези „не“ се превърнаха в „да“ до момента, в който го направих. Това само допълнително ми показа мнението на застрахователния бранш в разгара на иска.

Един от начините за спестяване на пари от застрахователите е използването на следпродажбени "AM" части и когато попаднете в злополука, повечето застрахователи ще използват тези части в ремонта, без да ви казват, защото в повечето щати всичко, което трябва да направите, е да го напишете в прогнозата за ремонт и вие като клиент трябва да го намерите в купчината хартия, да я прочетете и да зададете въпроси. Има организация, наречена CAPA.org, която се финансира от застрахователната индустрия, за да сертифицира части от Тайван, които да инсталирате на вашето превозно средство, въпреки че вашето превозно средство никога не е идвало с тайвански части. в края на тази статия е линк към производителите на части, които застрахователите използват като резервни части на вашето превозно средство, тъй като можете да видите предимно техните производители от Тайван. Някои застрахователи имат опция за полица да използват само OEM части, но никога не казват на никого за опцията и я използват като оправдание да използват AM части в ремонта, казвайки на потребителя, че могат да са закупили опцията, въпреки че никога не са я предлагали. Според мен на потребителя трябва да бъде предложена устно по закон възможност за използване на OEM части по време на създаването на политиката, като потребителите трябва да избират 100% от времето, което се случва на колата им.

Ето списък с неща, които ще се случат по време на ремонт.

1. Прикачете колата си, ако тя не се движи, вашата застрахователна компания ще плати за тегленето в двора за съхранение и след това в магазина за сблъсък по ваш избор. Не трябва да плащате нищо от джоба си за тези тегличи, тъй като магазинът за ремонт на сблъсък плаща за тегленията, когато колата пристигне в магазина и получава възстановяване от застрахователната компания. Въпреки че малка група застрахователи може да изискват да платите за тегленето и те ще ви възстановят разходите.

2. Изберете магазин, който да извърши ремонта. Не забравяйте, че е ваше законно право да избирате кой ще работи на вашия автомобил. Застрахователна компания не може да ви принуди или да ви хареса да отидете в някой от техните директни сервизи за ремонт. Застрахователите спестяват милиони долари за обработка на вземания при тези клирингови къщи, така че те ще направят или кажат всичко възможно, за да ви накарат да отидете там. (Вижте Директен ремонт по-долу).

3. Подайте иск до вашата застрахователна компания. При подаване на искане трябва да сте сигурни, че разполагате с информацията "На мястото на произшествието", тъй като представителят на искането ще поиска тази информация. Ако смятате, че може да не искате да подадете иск, тъй като щетите може да са по-малко от вашите приспадане или вашата по вина на злополука може да повиши вашите тарифи по-високи от цената на ремонта, в този момент трябва да направите математика. Има определени моменти, в които застрахователят може да повиши вашите ставки и / или да анулира вашата полица. Трябва да знаете, че когато имате широко покритие на сблъсъка, приспадането ви ще бъде отменено, ако сте по-малко от 50% по вина и също така всички приспадания се отнасят, ако имате стандартно сблъскване. Представителят на иска ще попита къде се е случило какво се е случило и какъв час и дата.

Това се нарича "доказателство за загуба" и имате шестдесет дни, за да подадете доказателство за декларация за загуба при вашата застрахователна компания или те могат да откажат искането ви. Понастоящем представителят на искането ще изисква да направите избор за това къде искате да ремонтирате колата си, ако вече нямате такава в сервиз (това е вашият законен избор да отидете там, където искате). 

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done