asia express sezonul 3 episodul 37 blogul meu asia express sezonul 3 episodului 37
Pentru unii, cumpărăturile pentru asigurarea auto în Austin, TX pot fi un proces dificil și confuz. Politicile auto din Texas pot fi oarecum complicate, iar diferențele de preț trebuie analizate și contabilizate pentru a alege cea mai bună politică auto sau companie. Pentru consumatorul obișnuit, procesul de obținere a unor cotații auto de la diferite companii de asigurări și înțelegerea de ce unele polițe sunt mai scumpe decât altele poate fi complicat. Acest articol încearcă să informeze consumatorul de ce unele politici auto sunt mai scumpe decât altele și oferă cititorului câteva sfaturi despre cum să cerceteze politicile auto din Austin, TX și să primească cea mai mare valoare pentru dolarul lor.
Diferite companii de asigurări au niveluri diferite de servicii pentru clienți
Unul dintre factorii care reprezintă diferențele de prețuri între politicile auto este calitatea serviciilor. Ca și în cazul altor produse de servicii, există multe niveluri de servicii în rândul polițelor auto și companiilor de asigurări auto. De la mărci cunoscute naționale la brokerii de asigurări locale mai puțin cunoscute, cumpărătorul de asigurări are multe opțiuni de a alege. Fiecare companie și produs de asigurări auto oferă propria experiență de servicii pentru clienți și nivel de calitate, iar aceste diferențe sunt de obicei reflectate în prețurile lor premium. Când faceți cumpărături pentru polițe de asigurare și discutați cu companiile de asigurare, aici vă oferim câteva sfaturi pentru a determina ce nivel de serviciu vă puteți aștepta să primiți de la o anumită companie de asigurare:
Când aveți probleme de cont sau de facturare sau aveți nevoie să inițiați o cerere de asigurare, cu cine vorbiți la companie? Unele companii sunt structurate în care vorbiți cu un agent individual sau cu un birou de agenți pentru cele mai multe probleme de creanțe și de gestionare a contului. Această structură este cea mai potrivită pentru persoanele care doresc o experiență mai personalizată. Când apelați aceste tipuri de companii, în general, veți vorbi cu una dintre câteva persoane din birou. Avantajul acestui tip de configurare este că, de multe ori, acești oameni vă cunosc și situația dvs. particulară și, în general, au construit o relație profesională de-a lungul timpului.
O altă structură pe care o veți găsi, de obicei cu polițe de asigurare care nu sunt costisitoare, este mediul de call center. Cu aceste tipuri de companii de asigurări, în general, veți fi direcționat către un centru de apel dacă apelați cu reclamații sau probleme legate de serviciul clienților. Un centru de apeluri este o experiență mai mare, mai puțin personalizată de servicii pentru clienți. În această situație, cel mai probabil reprezentantul cu care vorbiți va fi într-un alt oraș, stat sau țară. Vei avea de-a face cu un grup mare de reprezentanți cu care să aveți de a face și este foarte puțin probabil ca acești oameni să vă cunoască personal sau să vă cunoască situația particulară. În acest tip de sistem, puteți fi rotit între diferiți reprezentanți ai centrului de apel și puteți vorbi cu o persoană diferită de fiecare dată când apelați. Unii oameni nu le place acest tip de sistem, deoarece este mult mai puțin personalizată experiența de servicii pentru clienți decât exemplul precedent.
Diferențele de acoperire pot contabiliza diferențele de preț
Atunci când compară cotele de asigurări auto între diferite companii sau agenți de asigurări, consumatorul ar trebui să compare diferitele sume de acoperire între ofertele diferite. Consumatorul trebuie să fie conștient de faptul că există o varietate de sume diferite pentru acoperirea răspunderii, acoperirea cuprinzătoare, deductibile, asigurarea auto neasigurată și protecția împotriva accidentelor personale. Orice diferență de acoperire va duce la o modificare a primei totale pentru respectiva politică. Pentru a compara costurile de primă între diferitele companii de asigurări, consumatorul ar trebui să examineze o tipărită a fiecărei cote de asigurare și să verifice dacă sumele de acoperire sunt aceleași în cadrul ofertelor. De asemenea, consumatorul ar trebui să se asigure că acoperirile opționale pentru lucruri precum acoperirea remorcare și acoperirea autoturismelor de închiriere sunt uniforme între diferitele cotații.
Diferențele în politicile auto în sine sunt contabile pentru diferențele de preț
Politicile auto din Texas sunt reglementate de Departamentul de Asigurări din Texas (TDI). TDI este o entitate guvernamentală a cărei funcție este de a reglementa industria de asigurări din Texas. Unele lucruri pe care TDI le reglementează pentru polițele de asigurare sunt nivelul primelor și conținutul poliței. TDI încearcă să asigure coerența între tipurile de polițe de asigurare și acoperirile specifice care sunt incluse în diferite tipuri de polițe auto. Deși reglementările TDI încearcă să mențină consecvența între ofertele de polițe de asigurare între diferite polițe de asigurare, există situații în care diferențele de acoperire vor diferi între același tip de poliță. De multe ori, aceste diferențe nu vor fi dezvăluite consumatorului și nu vor ști că nu sunt acoperite pentru un articol de pâlpâie până când nu trebuie să depună o cerere. Atunci când obțineți oferte auto, este o bună practică să comparați acoperirile specifice cu politicile auto.
asia express sezonul 3 episodul 37 online 29 april 2020
asia express sezonul 3 episodul 37 eliminare
asia express sezonul 3 episodul 37 reluare
asia express sezonul 3 episodul 37 tvpenet
asia express sezonul 3 episodul 37 martie
asia express sezonul 3 episodul 37 live