frumoasa si bestiile telenovela episodul 51 frumoasa ep 51 - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

frumoasa si bestiile telenovela episodul 51 frumoasa ep 51

frumoasa si bestiile telenovela episodul 51 frumoasa  ep 51


Toată lumea a auzit poveștile de groază: O companie de asigurări de călătorie malefică neagă pretenția unei alte persoane decente. Iată un exemplu recent: Un bărbat în vârstă de 80 de ani a plecat într-o croazieră și a acumulat 107.000 de dolari în facturi medicale după ce s-a îmbolnăvit de pneumonie, ceea ce a dus la complicații. Compania de asigurare a negat cererea sa. (După cum probabil ați ghicit, avocații s-au implicat în cele din urmă). Câteva povești de acest fel au mulți oameni care cred că companiile de asigurări NICIODATĂ nu plătesc creanțe. Deci întrebarea este: Asigurarea de călătorie este doar o înșelătorie mare? Răspunsul scurt este nu, dar există cu siguranță lucruri pe care trebuie să le știi pentru a ajuta la a deveni o altă poveste tragică.

În primul rând, asigurarea de călătorie este, în general, un bun tip de asigurare de cumpărat. „Asigurare bună” înseamnă să plătești o primă rezonabilă în avans pentru a transfera un risc financiar mare de la tine către o companie de asigurări. În schimb, garanția extinsă pe iPod-ul dvs. poate fi considerată „asigurare proastă”, deoarece primele sunt scumpe, iar un iPod spart, deși enervant, probabil nu vă va strica financiar. Întrucât costurile medicale sunt extrem de costisitoare (de exemplu, șederea medie a spitalului în Canada costă 7000 USD pe zi) asigurarea de călătorie este o modalitate inteligentă de a vă proteja de costurile potențiale ale unei urgențe medicale.

Desigur, totul depinde de compania de asigurare care plătește de fapt o creanță când va veni momentul. Ratele de plată ale creanțelor din industria asigurărilor sunt foarte păzite, dar există informații anecdotice disponibile. Într-un articol recent al Chicago Tribune, Asociația americană de asigurări de călătorie a indicat că aproximativ unul din șase deținători de poliță depune o cerere și mai puțin de 10 la sută dintre aceste creanțe sunt refuzate.1 Potrivit brokerului canadian de asigurări Travel Insurance Office Inc, aproximativ 9% dintre călători au o cerere și mai puțin de 7% din aceste afirmații sunt respinse.2

Deci, se pare că există cel puțin o dovadă a companiilor de asigurări care plătesc creanțe. Dar cum te poți asigura că o companie de asigurări îți va plăti cererea, fără să te implici avocați scumpi?

O modalitate de a te proteja este să gândești de fapt ca un avocat atunci când cumpără o asigurare de călătorie. Nu, nu aveți nevoie de o diplomă în drept de la Harvard, dar trebuie să înțelegeți că o poliță de asigurare este un contract legal. În cazul în care există o cerere, compania de asigurări va returna acel contract, care include polița de asigurare și orice cereri sau chestionare completate.

În lumea asigurărilor, revendicările sunt foarte negre sau albe, da sau nu, acoperite sau nu acoperite. Ținând cont de acestea, iată câteva sfaturi care să ajute la păstrarea timbrei „infirmate” temute în tocul companiei de asigurare:

Citiți polița: contrar credinței populare, nu toți cei care lucrează pentru o companie de asigurări sunt răi. Atunci când o cerere este refuzată, unii internați din asigurare se întreabă sincer: „Nu au citit polița?” Multe afirmații sunt refuzate, deoarece politica exclude în mod specific articolul dintr-o secțiune în mod corespunzător numită „Excluderi”. Alte refuzuri se datorează unor creanțe care pur și simplu nu sunt acoperite de poliță sau suma solicitată este mai mică decât deductibilul poliței. Lecția? Citiți și înțelegeți politica înainte de a cumpăra.

Răspundeți la întrebările medicale în mod sincer și complet: din păcate, multe chestionare medicale sunt adesea lungi și confuze. Pentru a completa complet și cu exactitate chestionarul, poate fi necesar să vă consultați medicul, farmacistul sau o rudă care știe mai multe despre istoricul dumneavoastră medical. Nu lăsați asigurarea de călătorie până în ultima clipă. Majoritatea refuzurilor la cerere sunt rezultatul unor persoane care se grăbesc prin chestionar sau nu întreabă lucruri despre care nu erau siguri. Un agent de asigurări își amintește că și-a întrebat clientul: „Aveți tensiune arterială mare? Răspunsul clientului, „Nu. Cele trei medicamente pe care le iau îl păstrează normal”. Nu uitați, modul în care definiți termenii nu are importanță, contează limba din contractul de asigurare.

Condiții preexistente: Multe planuri acoperă condiții preexistente care sunt stabile și controlate. Cu toate acestea, trebuie să citiți modul în care „stabil și controlat” este definit în contractul dvs. de politică. De exemplu, o afecțiune nu va fi considerată „stabilă” dacă ați schimbat medicația în vreun fel recent. Vorbiti direct cu compania de asigurari daca aveti intrebari. Ne divulgarea informațiilor medicale vă poate anula acoperirea, chiar dacă condițiile sau simptomele care nu sunt dezvăluite nu au nicio legătură cu condițiile care cauzează reclamația dvs. În exemplul de mai sus care implică bărbatul în croazieră, compania de asigurări a negat cererea, deoarece nu a dezvăluit o afecțiune cardiacă anterioară în cererea sa.

Sfătuiți asigurătorul cu privire la orice modificări medicale înainte de a pleca: Dacă ați cumpărat deja acoperirea dvs. de călătorie și modificările de sănătate în orice fel înainte de data intrării în vigoare a poliței, trebuie să anunțați asigurătorul. O modificare a sănătății interimare ar putea să vă invalideze acoperirea.

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done