gospodar fara pereche 10 aprilie 2020 Gospodar fara Pereche Sezonul 3 Episodul 11 - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

gospodar fara pereche 10 aprilie 2020 Gospodar fara Pereche Sezonul 3 Episodul 11

gospodar fara pereche 10 aprilie 2020 Gospodar fara Pereche Sezonul 3 Episodul 11

Înțelegerea revendicărilor de asigurare

Un plan de asigurare ne poate scoate din griji. Poate fi un plan educațional, asigurări de sănătate, viață, auto, accidente sau pensionare. A trăi într-o țară în care totul este accelerat, a avea o poliță de asigurare este o necesitate. Lipsa acestor Planuri atât de necesare vă poate cauza multe probleme. Imaginați-vă, ce să faceți când cineva din familie este bolnav? Plata facturilor la spital ar putea fi îngrijorătoare și cum i-ați trimite pe copii la școală fără o asigurare educațională?

Unii oameni au diferite tipuri de planuri de asigurare pentru a-și asigura viața și familia. Cu toate acestea, o cerere de asigurare oferă, de asemenea, feedback-uri negative care descurajează oamenii să se gândească la necesitatea achiziționării unui plan de asigurare. Cu siguranță, un plan de asigurare înseamnă beneficii, dar cumva, susținerea acestor beneficii ar putea fi obositoare și consumă mult timp. Creanțele de asigurare nu trebuie să ne ofere atât de multe probleme, dacă înțelegem doar cum funcționează companiile de asigurări la cererile noastre de asigurare. Așadar, pentru a înțelege pe deplin problemele și pentru a ne salva o mulțime de probleme care solicită asigurarea noastră, să aruncăm o privire asupra acestui aspect.

Cum să depuneți cele 4 revendicări de asigurare importante

Depunerea cererii de asigurare auto

1. Evaluează dacă revendicarea merită să fie problema

Înainte de a depune o cerere de asigurare auto, decideți dacă doriți să depuneți o cerere sau nu. Dacă credeți că vă puteți permite să plătiți pentru daune, indiferent de cine este responsabil pentru aceasta, atunci încercați să nu faceți nicio revendicare. Ceea ce este important, potrivit unui expert în asigurări personale, trebuie să vă păstrați registrul de asigurare curat.

2. Obțineți documentul de accident

Este foarte important să documentați fiecare detaliu al accidentului și să faceți martori să vă sprijineți povestea după aceea. O înregistrare a poliției pe locul faptei este un document relevant pe care trebuie să îl ai pentru a susține cererea ta.

3. Cerere de dosar imediat

Nu trebuie să pierdeți timp pentru a depune reclamația. Întrebarea cu privire la cine este responsabil va fi îngrijită de compania dvs. de asigurări.

4. Așteptați-vă la un apel oricând

Așteptați-vă la un apel din partea companiei de asigurări a celuilalt șofer pentru a vă intervieva cu privire la versiunea dvs. de incident. Asigurați-vă că documentați conversația și nu uitați să întrebați numele agentului.

5. Ia-ți mașina fixată

După aprobarea cererii dvs., puteți avea corpul mașinii dvs. fixat în caz de avarie. Compania de asigurări va evalua daunele sau vă va solicita să vă trimiteți mașina la orice magazin de mașini la alegere pentru a o repara.

Cum să depuneți cererea de asigurare la domiciliu

În cazul unui dezastru care v-a lăsat fără adăpost pe dvs. și familia dvs., depuneți-vă cererea de asigurare de locuință. Pe măsură ce depuneți cererea dvs., asigurați-vă că aveți polița de asigurare cu dvs. În cazul în care nu ați putut avea copia dvs. disponibilă după dezastru, cel puțin cunoașteți și amintiți-vă numele și numerele de contact ale companiei de asigurări. Nu este întotdeauna relevant să vă amintiți doar numele agentului dvs., uneori, el ar putea reprezenta diverse companii.

Pregătiți un inventar rapid pentru gospodărie

Este întotdeauna mai bine să faci un videoclip cu obiectele întregi ale gospodăriei de fiecare dată când achiziționezi un plan de asigurări pentru locuințe. Păstrați o copie a acestei înregistrări și păstrați-o într-o seif în siguranță în afara casei. Este întotdeauna recomandabil să păstrați o casetă bancară pentru documente importante precum polițe de asigurare, titlu de proprietate etc.

Notificați-vă compania de asigurare cât mai repede

Este important să vă anunțați compania de asigurări cât mai curând posibil, din cauza faptului că este posibil să fiți nevoiți să beneficiați de beneficiul privind pierderea de utilizare în politica dvs. dacă aveți această caracteristică. Aceasta ar putea acoperi cheltuielile de locuit în afara casei dvs. în timp ce acesta este în reparare, cum ar fi facturile hotelului, mese și alte costuri de viață. Acest lucru vă va da dreptul să primiți imediat numerar necesar pentru facturile dvs.

Începeți să depuneți revendicarea

Nu puteți avea cererea dvs. până când nu aveți totul documentat corect. Așadar, îți va fi greu să ai o listă documentată cu obiectele gospodărești dacă nu ai acces la casa ta deteriorată. Numai atunci când puteți avea acces din nou la domiciliu, l-ați putea documenta corect. În timp ce așteptați aprobarea creanței, puteți face reparații minore, dar asigurați-vă că înregistrați fiecare plată pe care o faceți. Nu faceți reparații majore până la aprobarea cererii dvs.

Cum să angajezi un contractant pentru cerere de asigurare

Găsiți un antreprenor de încredere pentru a avea grijă de clădirile sau nevoile dvs. de reparații. Mulți contractanți ar avea întotdeauna o șansă de genul acesta pentru a profita de anxietatea ta. Își pot întinde întotdeauna bugetul dincolo de nivelul raționamentului.

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done