moje ime je melek turska serija 6 epizoda moje ime je melek ep 6
moje ime je melek 5 epizoda sa prevodom emotivci moje ime je melek ep 5
INOVATIVNE USLUGE OSIGURANJA U KONZERVATIVNOJ INDUSTRIJI?
Iako osiguranje nije poznato kao izuzetno inovativna ili uzbudljiva industrija, nova tehnologija stvorila je platformu za brojne uzbudljive usluge informacijske tehnologije (IT) za osiguranje kako za potrošače, tako i za pružatelje usluga osiguranja. Ovdje dajemo pregled prvih 5 inovativnih usluga IT osiguranja.
# 1: PLAĆITE KAO VOŽNJE
Osiguranje plaćanja uz vozače izračunava premije prema voznom profilu pojedinca, nagrađujući sigurnu vožnju tijekom praćenja i povećavajući premije na opasnim stilovima vožnje. Vozači koji konstantno brze, iznenada koče ili voze u lošim vremenskim uvjetima (npr. Snijeg, kiša) nađu platiti veće premije od onih koji slijede pravila ceste. Uređaj "crne kutije" instaliran u automobilu prati ključne parametre putovanja i podatke prenosi na osiguravajuće društvo, koje potom regulira premijsku stopu.
Neka osiguravajuća društva već pojednostavljene verzije rješenja Pay-as-you-drive:
Aviva
Hollard
Allianz Lloyd Adriatico
Tvrtke poput Accenture intenzivno istražuju ovu temu kako bi mogle ponuditi nova rješenja.
# 2: SOCIJALNA UTEMLJIVOST
Internetske platforme za citiranje osiguranja, kao što je Kanetix, pristup ograničenom broju pružatelja osiguranja, omogućavajući potrošačima analizu samo podskupina cijena koje se temelje na podacima pružatelja osiguranja.
Socijalna usporedba premija osiguranja nudi neovisne podatke koje generiraju potrošači za sve davatelje osiguranja. Budući da potrošači dijele informacije o svojim troškovima osiguranja, mogu pristupiti kolektivnom iskustvu drugih potrošača, prepoznajući plaćaju li previše i tko nudi najbolje cijene vršnjacima sa sličnim profilom osiguranja.
Primjer takve usluge je InsurEye Peer usporedba alata, koja pokriva ne samo podatke o trošenju za proizvode na mreži osiguranja (20% -30% ukupnog tržišta), već i osiguranje koje izravno osiguravatelji, posrednici i agenti.
# 3: ONLINE UPRAVLJANJE POLITICIMA
Internetsko bankarstvo postalo je norma, ali upravljanje internetskim osiguranjem? Osobni alati za upravljanje financijama banaka i ostale korisne internetske informacijske usluge dostupne su potrošačima besplatno. Napokon, industrija osiguranja počela je prelaziti jaz. Sada mnogi pružatelji osiguranja internetske i mobilne alate za pomoć potrošačima u upravljanju njihovim policama i pružanju korisničke podrške. Jedan primjer je TD Insurance, koji nudi internetsku uslugu koja omogućuje kupcima da samostalno izvršavaju brojne zadatke, eliminirajući potrebu pozivanja servisne linije. Primjeri takvih zadataka su:
Izmijenite podatke o kontaktima
Izmjena pravila o automobilu
Izmjena kućnih pravila
Izmijenite plan plaćanja
Podnijeti pritužbu
Brojni pružatelji osiguranja kako u Kanadi tako i u SAD-u takve alate za svoje klijente, npr. TD osiguranje, širom zemlje, USAA i još mnogo toga.
# 4: ZAHTEVI ZA MOBILNI UREĐAJI
Sudari se ne događaju dok sjedite kod kuće pred računalom. Umjesto toga, mnoga osiguravajuća društva razvila su rješenja koja pomažu klijentima u rješavanju njihovih sukoba i zahtjeva za štete na svojim mobilnim uređajima. Tipični primjer mobilne aplikacije nudi kupcima mnoge praktične funkcije koje smanjuju glavobolju u slučaju nesreće. Tipičan skup značajki za takvo IT rješenje uključuje:
Popis savjeta u slučaju nezgode
Snimite sve potrebne podatke o nezgodi (uključujući fotografije)
Traženje / naručivanje usluge vuče
Pronađite servisnu radionicu
Pokrenite postupak za podnošenje zahtjeva
Provjerite status zahtjeva
Pronađite agenta osiguranja
Takve su aplikacije obično besplatne i korisnici ih mogu početi koristiti izravno nakon preuzimanja iz trgovine aplikacija. Posebno je korisna sposobnost fotografiranja nesreće kako bi se dokumentiralo što se točno dogodilo i procijenio moguću razinu štete.
# 5: PRILAGODBE OD UDALJENOSTI
Ako ste ikada imali prometnu nesreću, zasigurno znate niz emocija koje proživljavate: strah za vlastito zdravlje i one koji su u automobilu, zabrinutost zbog financijskog utjecaja na buduće premije osiguranja, a niste sigurni što raditi i u koji red, bavljenje policijom, vučom, drugi vozač automobila itd.
Neke tvrtke, npr. RBC osiguranje, imaju takozvane Road Angels - stručnjake za osiguranje koji fizički stižu na mjesto nesreće kako bi podržali kupca.