mos ma lësho dorën episodi 244 mos ma lesho doren episodi 244 - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

mos ma lësho dorën episodi 244 mos ma lesho doren episodi 244

mos ma lësho dorën episodi 244 mos ma lesho doren episodi 244
Në studimin e tyre Kombëtar të Pronarëve të Shtëpive dhe Sigurimeve Auto, J.D. Power dhe Associates raportuan që klientët janë më të kënaqur me ofruesit e tyre të sigurimit të shtëpisë këtë vit në krahasim me vitin e kaluar. Përkundër këtij përmirësimi të madh, kënaqësia e atyre të pronarëve të shtëpive të sigurimit, qiradhënësve të Sigurimeve dhe kompanive të sigurimit të makinave ishte ende nën studimin e përfunduar në studimin 2008-2009.

Si President dhe agjent drejtues i Insure Direct që nga viti 1992, e gjej këtë informacion shumë interesant. Unë mendoj se ka një komponent kryesor që mungon nga studimi i cili është shumë i rëndësishëm nëse kërkoni të gjeni se kush është një klient i lumtur dhe kush jo. Pyetja ime është që pronarët e shtëpive / klientët e sigurimit të automjeteve të anketuar nga një kampion i tregut të Sigurimeve Direkte të klientëve ose ishin këta klientë të zgjedhur nga ata pronarë të shtëpive dhe transportuesit e automjeteve të sigurimit, të cilët përfaqësohen nga një agjent i pavarur i sigurimeve që përfaqëson klientin e sigurimeve.

Studimi mori në konsideratë pesë ndryshore kryesore që janë çmimi, pretendimet, bashkëveprimi, faturimi dhe pagesa, dhe veçoritë e politikës. Në përgjithësi, kënaqësia në 2010 ishte në 750 pikë, por u përmirësua në 769 pikë në 2011. Progresi preku të pesë faktorët, por rritja më e madhe ishte në ndryshoren e ndërveprimit. Unë nuk shoh se ku të kesh një agjent ishte një variabël. Në fund të fundit, të keni një avokat i cili ka interesin tuaj më të mirë në zemër është shumë e rëndësishme kur keni çështje që shkaktojnë shqetësim.

Në krahasim me kënaqësinë e klientit të sigurimeve automatike që arriti mesatarisht në 790 pikë në 2011, kënaqësia e sigurimit të pronarëve të shtëpive është ende më poshtë se e njëjta gjë. Kjo është sipas një studimi tjetër të JD Power dhe Associates, Studimi Kombëtar i Sigurimeve të Automjetit i lëshuar në qershor, 2011. Sidoqoftë, për pronarët e shtëpive dhe sigurimin e automjeteve, nivelet e kënaqësisë janë rritur që nga viti 2010. Me Rmimet e Sigurimeve Auto në rënie, unë mund të kuptoj pse klientët do të ndjeheshin më mirë si për Sigurimin e Shtëpive të Shtëpisë ashtu edhe për Sigurimin e Auto. Pricemimi duket se është një faktor i rëndësishëm. Ju keni një tendencë për të lënë irratantët e vegjël të shkojnë kur çmimi që ju paguani është më i ulët. Jo vetëm që klientët në Insure Direct gëzojnë një normë më të ulët nga transportuesit që ata përfaqësojnë, shërbimi ndaj klientit, trajtimi i pretendimeve dhe faturimi janë superiore ndaj transportuesve të tjerë në biznes.

Një rezultat interesant doli nga pronarët e shtëpive dhe vlerësimet e kënaqësisë së klientëve të sigurimeve automatike për vitin 2011, veçanërisht, mbi faktorin e çmimit. Kënaqësi më e madhe u gjet tek pronarët e shtëpive / qiramarrësit e policave të sigurimit me politika të paketuara në krahasim me ato pa. Nga ana tjetër, e kundërta u vu re në anketën e sigurimit të automjetit ku individët me një politikë të vetme të sigurimit të automjeteve raportuan kënaqësi më të madhe të çmimeve në krahasim me ato me politika të paketuara.

Sigurimi nga përmbytja gjithashtu luajti një rol kryesor në anketën e këtij viti për sigurimin në shtëpi. Më pak se 1 nga 10 pronarët e shtëpive kishin sigurim nga përmbytja në New England dhe rajone të Mid-Atlantikut; dhe kjo ishte para se të godiste Uragani Irene. Në të kundërt, mbi 25 përqind e pronarëve të shtëpive në rajonin e Gjirit kishin sigurim nga përmbytja përmes burimeve të ndryshme, të tilla si ofruesi i sigurimit të pronarëve të shtëpive të tyre, mbulesat e përmbytjeve të financuara nga shteti ose ofruesit e tjerë.

Sondazhi gjithashtu raportoi më pak kënaqësi në mesin e mbajtësve të polisave të sigurimeve nga përmbytjet, në 735 pikë, krahasuar me nivelet e kënaqësisë të mbajtësve të politikave të sigurimit të tërmetit, që ishte 31 pikë më e lartë.

Jeremy Bowler, drejtor i lartë në J.D. Power and Associates, shprehu që viti 2011 ka qenë një vit i papritur i vështirë për shkak të fatkeqësive të shumta natyrore që prekin vendin, i cili nënvizoi rëndësinë e mbajtjes së mbulimit adekuat të pronarëve të shtëpive. Nëse përfaqësoheni nga një agjent i pavarur siç është Insure Direct; këto artikuj diskutohen në detaje. Ju nuk keni nevojë të shqetësoheni nëse keni kontrolluar kutinë e duhur kur blini mbulim sigurimi nga një aplikacion letre ose postë në kartë ose një formë në internet.

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done