sacrificiul mama gela 28 sacrificiul alegerea rezumatul episodul 28
Serviciul pentru clienți este o parte integrantă a organizației de asigurări de viață. Este necesar să se identifice factorii cheie de succes din industria asigurărilor de viață, în termeni de satisfacție a clienților, astfel încât să supraviețuiască într-o concurență intensă și să crească cota de piață. Companiile implicate în industria asigurărilor oferă o mare varietate de produse și servicii suplimentare pe care consumatorii care au nevoie de acoperire de asigurare le-ar putea deduce cu ușurință că sunt legate de „asigurare”. Asigurarea în India a fost stimulată de inovația produsului, de raționalizarea canalelor de vânzare și de distribuție, precum și de campanii de publicitate și marketing orientate. Cu o globalizare crescută și prezența unui număr mare de jucători pe piață, însăși definiția relației și a satisfacției cu clienții este în pericol de a fi dovedită incompletă.
Din perspectiva valorii companiei, satisfacerea nevoilor clienților este o sursă cheie de venit pentru o organizație, iar obținerea unei satisfacții complete a clienților este singura cheie pentru succesul companiei.
Serviciul nu poate fi supus unor teste obiective de control al calității înainte de a fi furnizat pe piața generală; doar cu experiență știm cum percep consumatorii calitatea serviciilor pe care le primesc.
Serviciul pentru clienți a devenit o componentă distinctă atât a sectoarelor de produse, cât și a serviciilor, iar odată cu evoluția tehnologiei informației, multe companii găsesc clienți pretențioși și cunoscuți.
Calitatea serviciilor, satisfacția clienților și valoarea clienților au devenit principala preocupare a organizațiilor de servicii în concurența din ce în ce mai intensificată pentru clienți în epoca centrată pe client în prezent.
Îmbunătățirile calității serviciilor vor conduce la satisfacția clienților și la gestionarea costurilor care au ca rezultat profituri îmbunătățite. Firmele din sectorul serviciilor contemporane sunt obligate prin natura lor să ofere servicii excelente pentru a prospera pe piețele interne și globale din ce în ce mai competitive.
Întrucât firmele de servicii se găsesc într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv și mai complex, acestea sunt inevitabil determinate să examineze în mod critic procesele de livrare a serviciilor. O astfel de analiză internă se concentrează asupra satisfacției clienților și a modului în care rezultatele de jos pot fi actualizate prin furnizarea de servicii de calitate clienților prin intermediul platformelor de interfață fără cusur. Acest lucru nu este numai în sectorul privat, dar este tot mai mare în sectorul public. Firmele din sectorul public încearcă să facă administrația mai eficientă și mai orientată către cetățeni.
Industria asigurărilor afectează banii, piețele de capital și sectoarele reale dintr-o economie, ceea ce face ca facilitatea de asigurare să fie necesară pentru a asigura integralitatea unei piețe. Este o industrie cu importanță strategică pentru orice țară, deoarece contribuie la sectorul financiar, precum și aduce beneficii sociale societății.
La nivel micro, o poliță de asigurare protejează cumpărătorul împotriva pierderilor financiare generate de un set specificat de riscuri cu un anumit cost. Astfel, reduce anxietatea și promovează stabilitatea financiară, oferind o plasă de securitate socială foarte necesară, în special în perioadele de rupere a legăturilor familiale și a gospodăriilor nucleare din țările în curs de dezvoltare. Rolul asigurărilor de viață suferă astăzi o schimbare fenomenală, așa cum rezultă din buchetul de servicii și reclamele pentru produse. Accentul se pune pe asigurarea pe sine și pe membrii apropiați ai familiei pentru încredere în sine, mai ales că familiile nucleare sunt tendința emergentă în India.
Pentru a răspunde diferitelor nevoi ale diverselor persoane, jucătorii de asigurări de viață au o vastă serie de produse și servicii în buchetul lor. În afară de aceasta, aproape toate companiile oferă clienților flexibilitatea de a alege cel mai potrivit produs pentru ei înșiși prin combinarea caracteristicilor unui număr de produse și servicii. Astfel, companiile de asigurări de viață trebuie să personalizeze serviciile pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor pentru a se potrivi clientului în funcție de nevoile lor.
Industria asigurărilor face parte integrantă din piața financiară indiană, companiile de asigurări fiind investitori instituționali importanți. În ultimele decenii, sectorul asigurărilor, ca și celelalte servicii financiare, a crescut în importanță economică. Această creștere poate fi atribuită unui număr de factori, inclusiv creșterea veniturilor și a cererii pentru asigurări, creșterea ocupării forței de muncă în sectorul asigurărilor și creșterea serviciilor intermediare financiare pentru deținătorii de polițe.
O piață națională bună a asigurărilor este o caracteristică esențială a creșterii economice. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece industria asigurărilor constituie o componentă majoră a unei economii în virtutea cantității de prime pe care o încasează, a scării investițiilor sale și, mai fundamental, a rolului social și economic esențial pe care îl joacă prin acoperirea riscurilor personale și de afaceri. . Prin încurajarea acestor factori care promovează cererea de asigurare și ajută la dezvoltarea financiară, factorii de decizie dispun de un instrument puternic pentru stimularea creșterii economice.