emri im është Engjëll episodi 93 serialit emri im eshte engjell episodi i 93 fundit - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

emri im është Engjëll episodi 93 serialit emri im eshte engjell episodi i 93 fundit

emri im është Engjëll episodi 93 serialit emri im eshte engjell episodi i 93  fundit

emri im eshte engjell 93 emri im eshte engjell episodi 93 emri im eshte engjell me titra shqip emri im eshte engjell episodi i 93 fundit emri im eshte engjell aktoret emri im eshte engjell seit ali emri im eshte engjell bolum 93 kenga e emri im eshte engjell emri im eshte engjell fundi i serialit




Pyetje = Unë bëra një rezervim për një hotel në Athinë Greqia të formojë një listë të hoteleve të Athinës ose hoteleve Greke një agjent udhëtimesh ose një faqe interneti të sugjeruar për mua. Pasi arrita atje për habinë time, hoteli nuk i plotësoi standardet për të cilat u tha që do të marr. Shembull nuk ka pishinë, nuk ka WC private, dhe as fusha tenisi. A është përgjegjësi pronari i hotelit në Athinë ose pronari grek i hotelit?

A. = Përgjegjësia ndaj konsumatorit është në tërësi të organizatorit dhe / ose agjencisë së udhëtimit, d.m.th. agjentit turistik, nga i cili klienti bleu paketën e organizuar të udhëtimit, dhe kjo madje është për shërbimet që nuk prodhohen ose ofrohen nga organizatori ose agjenti i udhëtimit drejtpërdrejt, por nga ndërmarrje të tjera bashkëpunuese (për shembull, hotele, ekskursione të organizuara, shërbime transporti, etj). Prandaj kini kujdes kur rezervoni një hotel në Athinë nga një faqe interneti.

Pyetje = Cila është procedura për të rezervuar një dhomë apo një apartament në një nga hotelet e Athinës ose në hotelet greke në përgjithësi?

A. = Konsumatorët duhet të komunikojnë me pronarin ose menaxhimin e hoteleve të Athinës ose hoteleve Greke dhe të bëjnë kërkesën e tij të rezervimit me telefon, faks ose email ose me telegraf.

Pyetje = Cila është procedura e zakonshme për t'u siguruar që një kërkesë është pranuar?

A. = Brenda 3 ditësh, pronarët ose menaxhimi i hoteleve të Athinës ose hoteleve greke në përgjithësi, të cilët janë të interesuar për rezervimin tuaj duhet t'ju dërgojnë një përgjigje për t'ju njoftuar nëse ata pranojnë rezervimin për marrjen me qira të ndonjë prej dhomave ose apartamenteve të tyre të kërkuara nga klientët. Pronarët duhet të përgjigjen me shkrim ose me telegraf ose email ose me faks duke deklaruar se ata pranojnë rezervimin e kërkuar nga klientët.

Q. = bëra një hetim në lidhje me disa rezerva që më duhen në hotele në Athinë Greqi. Isfarë është një depozitë e drejtë që duhet të paguani për rezervime në hotelet e Athinës ose në hotelet greke në përgjithësi?
A. = Pronarët e hoteleve të Athinës ose hoteleve Greke mund të kërkojnë një paradhënie deri në 25% të totalit të çmimit të qëndrimit për të gjitha ditët e rezervuara. Depozita megjithëse nuk duhet të jetë inferiore ndaj qirasë së një dite. Rezervimi konsiderohet i plotë me pagesën e depozitës që u përcaktua dhe me pranimin me shkrim të rezervës nga pronari i hotelit.

Q. = Kam bërë disa rezerva për hotele të ndryshme në Athinë
Greqisë. A mund të anuloj rezervimet që bëra për ndonjë ose disa nga hotelet e Athinës ose përgjithësisht hotelet greke?

A. = Kur dikush rezervon dhoma ose apartamente pjesë të një kompleksi të ndonjë hoteli Athinë ose hotele Greke, që do të përdoret për një periudhë të paracaktuar dhe dhomat përdoren për një pjesë të periudhës, klienti duhet të kompensojë pronarin e hotelit në Athinë me gjysma e çmimit që ishte rënë dakord për periudhën që nuk është përdorur nga klienti.

Pyetje = Po, nëse klienti informon me shkrim të paktën 21 ditë para datës së rezervimit se ai ka ndryshuar planet e tij?
A. = Nëse klienti informon me shkrim pronarin e ndonjë hoteli në Athinë të paktën 21 ditë para datës së rezervimit, atëherë klienti është i liruar nga kompensimi që duhet të paguajë. Pronari i ndonjë hoteli në Athinë është i detyruar të kthejë depozitën që ishte mbledhur.

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done