igra sudbine 84 epizoda cela sa prevodom serija igra sudbine epizoda 85
Kako se troškovi poslovnog putovanja povećavaju, tvrtke shvaćaju da bolje tehnike upravljanja troškovima mogu promijeniti
NAS. troškovi korporativnih putovanja srušili su se na više od 143 milijarde dolara u 1994. godini, prema najnovijem istraživanju American Express-a o upravljanju poslovnim putovanjima. Poslodavci u privatnom sektoru troše procijenjeno 2.484 dolara na zaposlenika na putovanja i zabavu, što je povećanje od 17 posto u posljednje četiri godine.
Korporativni troškovi istraživanja i obrazovanja, koji je sada treći najveći kontrolirani trošak iza troškova prodaje i obrade podataka, pod novim su nadzorom. Korporacije shvaćaju da čak i ušteda od 1 posto ili 2 posto može pretvoriti u milijune dolara dodane na krajnju vrijednost.
Uštede tog naloga sigurno će privući pažnju uprave, što je uvjet za ovu vrstu projekata. Uključivanje započinje razumijevanjem i ocjenjivanjem komponenti upravljanja istraživanjem i razvojem kako bi se učinkovitije kontrolirala i pratila.
Ručno upravljanje uključuje dodjeljivanje odgovornosti za upravljanje putovanjima, primjenu sustava mjerenja kvalitete korištenih putničkih usluga te pisanje i distribuciju formalne politike putovanja. Samo 64 posto američkih korporacija ima politiku putovanja.
Čak i uz podršku višeg rukovodstva, put do štednje je stjenovit - samo je jedna od tri tvrtke uspješno pokrenula interni program koji će pomoći smanjiti putne troškove, a bezbroj aspekata putovanja toliko je neodoljivo da većina tvrtki ne zna odakle započeti , "Industrija putovanja temelji se na informacijama", kaže Steven R. Schoen, osnivač i izvršni direktor The Global Group Inc. "Sve dok putnik zapravo ne zakorači u avion, oni su [samo] kupovali informacije. "
Ako je to slučaj, informacijska tehnologija čini se održivim mjestom koje bi moglo izbiti one neuhvatljive, ali vrlo tražene, uštede. "Tehnološke inovacije u industriji poslovnih putovanja omogućuju tvrtkama da shvate potencijal automatizacije za kontrolu i smanjenje neizravnih [putnih] troškova", kaže Roger H. Ballou, predsjednik grupe Travel Services USA iz American Expressa. "Pored toga, mnoge tvrtke kreću u kvalitetne programe koji uključuju sofisticirano poboljšanje procesa i ponovnu inženjeriju napora namijenjenog znatnom poboljšanju procesa upravljanja T&E i smanjenju neizravnih troškova."
Dok tvrtke gledaju na tehnologiju kako bi potencijalne uštede postale stvarnost, mogu biti vrlo kreativne u pogledu metoda koje koriste.
Veliki izravnač
Centralizirani sustavi rezervacija dugo su bili isključivo domena putničkih agenata i ostalih profesionalnih djelatnika. No sve se to promijenilo u studenom 1992. kada je presuda Odjela za promet omogućila široj javnosti pristup sustavima kao što su Apollo i SABER. Softver za upravljanje putovanjima, poput TripPower-a i TravelNet-a, odmah se pojavio pružajući korporacijama uvid u to gdje troše svoje T&E dolare.
Softver prati trendove potrošnje povezujući se s bazom podataka korporacije i pružajući pristup centraliziranim rezervacijskim sustavima koji pružaju neposredne informacije o rezervacijama avioprijevoznicima, hotelima i agencijama za iznajmljivanje automobila. Ovi programi također omogućuju korisnicima generiranje računalnih izvještaja o putovanjima s uštedama troškova s pojedinostima o tome gdje su ostvareni popusti, upotrebi hotela i automobila i obrascima putovanja između gradova. Stvarni podaci korporacijama daju dodatnu prednost prilikom pregovaranja o popustima s dobavljačima putovanja.
"Kad posjedujete podatke, ne morate se vraćati na kvadrat svaki put kad odlučite promijeniti agencije", kaže Mary Savovie Stephens, menadžer putovanja biotehnološkog giganta Chiron Corp.
Saglasan je Sybase Inc., vođa softvera za klijenta / poslužitelja s godišnjim proračunom T&E od više od 15 milijuna dolara. "Softver nam omogućava neviđenu vidljivost u načinu na koji zaposlenici troše svoje putne dolare i bolji utjecaj na pregovore s dobavljačima putničkih usluga", kaže Robert Lerner, direktor kreditnih i korporativnih putničkih usluga za Sybase Inc. "Imamo bolji pristup podacima, brži, u okruženju u stvarnom vremenu, što će, kako se očekuje, donijeti velike uštede na T&E-u. Sada imamo kontrolu nad našim podacima o putovanjima i više ne moramo ovisiti isključivo o agencijama i zrakoplovnim kompanijama. "
Trošak ove povlastice ovisi o obujmu posla. Jednokratne kupovine softvera za upravljanje putovanjima mogu se kretati od ispod 100 do više od 125 000 dolara. Neki će dobavljači softvera smjestiti manje korisnike prodajom softverskog dijela za 5 do 12 dolara po rezerviranom putovanju, što je još uvijek značajna ušteda od norme od 50 dolara po transakciji.
Nema više ulaznica
Putovanja bez papira stižu brže nego ikad bez papira, jer i pružatelji usluga i potrošači zajedno rade na smanjenju cijena karata za poslovne putnike. Možda je najsavremeniji napredak putovanje bez karata, koje testiraju gotovo sve velike aviokompanije.