mă numesc zuleyha 22 mai ma numesc zuleyha ep 59 subtitrat in romana 2020
ma numesc zuleyha episodul 59 ma numesc zuleyha episodul 59 clicksud ma numesc zuleyha episodul 59 subtitrat in romana ma numesc zuleyha episodul 59 online subtitrat in romana ma numesc zuleyha episodul 59 rezumat ma numesc zuleyha episodul 59 subtitrat ma numesc zuleyha episodul 59 blogul meu ma numesc zuleyha episodul 60 tradus in romana ma numesc zuleyha episodul 60 online subtitrat
Pentru a profita la maxim de bugetul dvs. de călătorie corporativ, este esențial să vă planificați pentru a beneficia de tot ceea ce merită. Spune-i călătorilor să selecteze cel mai mic pas aerian logic nu este suficient. Iată elementele care trebuie luate în considerare la planificarea sau evaluarea programului dvs. de călătorie.
1. Politica de călătorie
O politică de călătorie bine scrisă și diseminată este fundamentul oricărui program de călătorie bun și sunt constant uimit că atât de multe corporații au o politică de călătorie atât de învechită și slab concepută, dacă au una deloc. Nu este dificil să găsești o politică bine scrisă. Unul poate fi găsit online destul de ușor. Rămâne doar faptul că este editat pentru a reflecta cultura corporativă și difuzat în cadrul companiei, astfel încât toată lumea să înțeleagă și să fie de acord să o urmeze. Din acest motiv, este o idee bună ca toți să semneze o copie a politicii de călătorie pentru a vă asigura că este citită, înțeleasă și deținută de întregul personal al companiei. Propun tuturor celor din companie să semneze o copie a politicii de călătorie, indiferent dacă călătoresc sau nu. Aceștia pot schimba pozițiile mai târziu în companie și li se va cere să călătorească. O politică de călătorie nu trebuie să fie lungă sau complexă. Unele dintre cele mai bune politici de călătorie pe care le-am văzut vreodată au avut doar câteva pagini.
2. Călătorii centralizate intern și extern
Multe companii nu își centralizează programul de călătorie și plătesc un preț în ceea ce privește pierderea oportunităților de reducere a cheltuielilor și a eficienței interne. Multe companii care nu centralizează călătoriile au frica de a solicita călătorilor să facă ceva pe care poate nu vor să îl facă, împreună cu ideea că centralizarea călătoriilor va necesita angajarea unui Travel Manager. Ambele pot fi preocupări legitime, dar nu trebuie să fie în majoritatea cazurilor. Solicitând călătorilor rezervarea centralizată, nu îi determini în mod necesar să-și piardă flexibilitatea. Puteți centraliza călătoriile, permițând totuși călătorilor să rezerve singuri, fie cu o agenție de turism la alegerea dvs., fie online, printr-un furnizor cu care ați făcut partener și în care aveți încredere. obținerea unui singur punct de contact atât intern cât și extern pentru probleme de călătorie. Dacă compania dvs. cheltuiește mai puțin de un milion de dolari în călătorii aeriene, probabil nu aveți nevoie de un manager de călătorie cu normă întreagă. În aceste cazuri, supravegherea călătoriilor poate fi oferită departamentului de finanțe, resurselor umane sau chiar unui asistent la nivel executiv. Iată o privire asupra avantajelor care trebuie obținute prin centralizarea călătoriilor.
Când centralizați călătoriile cu o singură agenție, câștigați în mai multe moduri importante. Veți avea un singur punct de contact pentru probleme în timp ce călătorii sunt pe drum și veți avea o entitate la care să vă adresați tuturor nevoilor dvs. de călătorie. Aceasta elimină problema consolidării raportului de călătorie din mai multe surse. Adunând călătoriile, veți câștiga semnificativ din economiile de scară. Dacă puteți măsura totalul călătoriilor între diverse divizii sau locații, puteți obține mai mult pentru banii dvs. de la furnizorii de călătorii. Acest lucru vă va permite să câștigați mai mult din programele soft dolar ale companiei aeriene, ceea ce înseamnă mai multe bilete și upgrade-uri gratuite, să obțineți o reducere procentuală mai mare de la compania aeriană preferată și să obțineți tarife mai bine negociate de la contractele de hotel și mașini. De asemenea, costurile dvs. de îndeplinire vor scădea, întrucât agenția dvs. de turism își reduce deseori taxele pentru un volum global mai mare de călătorie.