άγριεσ μέλισσεσ επεισόδιο 103 αντ1 ολοκληρο αντεννα αγριεσ μελισσεσ επεισοδιο 103
Οι βασικές αρχές της Διαχείρισης ενός ξενοδοχείου είναι απλές και παρόμοιες, ανεξάρτητα από το ποια είναι η ταξινόμηση αστεριών του ξενοδοχείου (1, 2, 3, 4 και 5 αστέρων ξενοδοχείο (με βάση τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις που παρέχουν) ή εάν είναι μεγάλο ή ένα μικρό ξενοδοχείο ή εάν το ξενοδοχείο λειτουργεί ανεξάρτητα (Διαχείριση του ξενοδοχείου με το όνομά σας (Ιδιοκτήτες ξενοδοχείου)) ή μέρος μιας αλυσίδας ξενοδοχείου (Διαχείριση ξενοδοχείου με όνομα κάποιου άλλου και πληρωμή τους για τη χρήση του ονόματός τους). λαμβάνει, όσον αφορά τον αριθμό των δωματίων και τον αριθμό των εστιατορίων και μπαρ, τον αριθμό του προσωπικού αυξάνεται και επίσης τον αριθμό των τίτλων και των θέσεων του προσωπικού που εργάζεται εκεί. Η κύρια και βασική επιχείρηση οποιουδήποτε ξενοδοχείου ή θέρετρου είναι η παροχή δωματίων , Φαγητό και ποτό στους επισκέπτες (πελάτες).
Ταξινομούνται ως Ξενοδοχεία στην Πόλη (τα οποία εξυπηρετούν κυρίως για Επαγγελματίες Επισκέπτες), Θέρετρα (τα οποία εξυπηρετούν Επισκέπτες σε Διακοπές ή Διακοπές σε Διακοπές και Παραλιακούς Προορισμούς), Ξενοδοχεία Αεροδρομίου (που βρίσκονται κοντά σε Αεροδρόμια και κυρίως εξυπηρετούν επιβάτες αεροπορικών μεταφορών και Πλήρωμα αεροπορικών εταιρειών), Ξενοδοχεία καζίνο (Ξενοδοχεία με άδεια για τυχερά παιχνίδια), Συνεδριακά ξενοδοχεία (που διαθέτουν εγκαταστάσεις συνεδρίων και συνεδριάσεων για μεγάλο αριθμό επισκεπτών), Μοτέλ (Κυρίως στις ΗΠΑ, που εξυπηρετούν τους επισκέπτες που ταξιδεύουν οδικώς και που επιθυμούν να σταματήσουν για διανυκτέρευση), Bed and Breakfast (Κυρίως στην Ευρώπη, τα οποία είναι μικρά ξενοδοχεία που εξυπηρετούν τον επισκέπτη σε λογικές τιμές).
Η εκμίσθωση δωματίων, η εκμίσθωση αιθουσών συνεδριάσεων για συναντήσεις και συνέδρια, η εκμίσθωση αιθουσών για γάμους και συναρτήσεις και η πώληση και εξυπηρέτηση φαγητού και ποτού σε εστιατόρια και μπαρ είναι η κύρια πηγή εσόδων από τα οποία βασίζονται τα ξενοδοχεία.
Με την πάροδο του χρόνου τα ξενοδοχεία άρχισαν να παράγουν έσοδα από το Spa (Παροχή υπηρεσιών μασάζ και θεραπείας), Health Club (γυμναστήριο), μπουτίκ στο λόμπι του ξενοδοχείου, γκολφ, εξωτερική εστίαση, εξυπηρέτηση αερογραμμών μέσω Flight Catering κ.λπ.
Τα κύρια λειτουργικά τμήματα ενός ξενοδοχείου είναι το τμήμα Front Office, το τμήμα φύλαξης σπιτιών, το τμήμα εξυπηρέτησης τροφίμων και ποτών, το τμήμα παραγωγής τροφίμων (κουζίνα).
Τα τμήματα Front Office και House Keeping είναι επίσης γνωστά ως τμήμα διαμερισμάτων δωματίων.
Το Front Office Department ασχολείται με κρατήσεις επισκεπτών: για επισκέπτες που θέλουν να μείνουν στο ξενοδοχείο, ασχολείται επίσης με την εγγραφή επισκεπτών κατά το check in επισκέπτη στο ξενοδοχείο, μέσω της διεκπεραίωσης αιτημάτων και παραπόνων επισκεπτών κατά τη διάρκεια διαμονής επισκέπτη στο ξενοδοχείο για την τελική συλλογή και διεκπεραίωση πληρωμών επισκεπτών, όταν επισκέπτης Τσεκάρετε το ξενοδοχείο
Σε μικρότερα ξενοδοχεία, το Front Office Department είναι απλά γνωστό ως Reception.
Ρεσεψιονίστ, πράκτορες επισκεπτών, ταμίες και διευθυντής Front Office αποτελούν μέρος αυτού του τμήματος.
Το δεύτερο λειτουργικό τμήμα που σχετίζεται στενά με το Front Office Department είναι το House Keeping Department, το οποίο ασχολείται με τον καθαρισμό δωματίων και δημόσιων χώρων (εστιατόρια, μπαρ, αίθουσες συνεδριάσεων, αίθουσες και γραφεία κ.λπ.).
Στο μεσαίου και μεγάλου μεγέθους ξενοδοχειακό τμήμα, το τμήμα φύλαξης σπιτιών διαθέτει επίσης εγκαταστάσεις πλυντηρίου για πλύσιμο λευκών ειδών δωματίου (σεντόνια, πετσέτες, μαξιλαροθήκες κ.λπ.), ρούχα επισκεπτών (με επιπλέον χρέωση) και στολές προσωπικού. Σε μικρότερα ξενοδοχεία, αυτή η λειτουργία συνήθως ανατίθεται σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Σε μικρότερα ξενοδοχεία είναι απλά γνωστό ως υπηρεσία καμαριέρας.