serija pokucaj na moja vrata 36 epizoda emotivci cela sve o seriji sen cal kapimi 36 sa prevodom - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

serija pokucaj na moja vrata 36 epizoda emotivci cela sve o seriji sen cal kapimi 36 sa prevodom

     pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela

pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela

pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom emotivci prevod



pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela Ovo je 2008. godina, a postoje proizvođači koji se jako trude proizvoditi automobile koji mogu ponuditi izvrsne performanse. Automobili serije Saturn S postoje već dugo i puno su pokušali poboljšati svoj automobil u skladu s potrebama ljudi. Prave inovacije serije Saturn S došle su nakon 1991. godine kada je Saturn iznio svoje SL i SC obloge.

Cilj je bio mladom tržištu ljubitelja automobila, kao i zamjena ostalih modela drugih takvih automobila iz GM-a. pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela  Inovacije su došle i sa specifikacijama motora. Bila su tri modela motora koji su ugrađeni u obloge S serije. 

Bio je to upotreba SOHC 1.9 L I4 LK0 motora koji je bio ocijenjen na 85 KS (63 kW), a koji je nadograđen na L24 motor od 100 KS (70 kW) za 1995. godinu. Motor koji je automobilu donio promjenu snage i performansi kasnije je modificiran u više specifikacija. Sada je serija Saturn S više urlala na cestama i visoko letjela sa stavom koji se ljudima svidio dok su sjedili za upravljačem pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela .

Ako se radujete kupnji nove serije Saturn S iz 2008. godine, budite oprezni jer u automobilu nema ničeg uzbudljivog poput ostalih novih promjena koje donose drugi proizvođači. Dobro pročitajte kritike prije nego što ih kupite i pogledajte specifikacije motora pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela . Ove je godine verzija Saturnove serije S slična prošlim godinama s nekoliko promjena u unutarnjem i vanjskom segmentu. 

Motor ostaje 1,8-litreni 4-cilindarski 180-ks turbo-plin. Izgled i dojam automobila i dalje je sjajan, ali uopće se ne mijenja motorni pogon. Dakle, nema uzbuđenja za automobil pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela  .

Saturn S Series zadržao je u osnovi model pogonskog sklopa 2002-2004, iako su radili na poboljšanju njegove kilometraže, jer je to jedno specifično područje koje ljudi danas vrlo strogo poštuju. No došlo je do promjene koja uključuje Saturn Ion 2003.

 umjesto S serije. Ali nije uspio podudarati se s performansama motora serije S i stoga je proizvodnja zaustavljena. Kupei i limuzine serije Saturn S na autocestama mogu doseći doseg od 40 milja po galonu. Ova izvrsna izvedba novog 1,8-litrenog motora čini ovaj automobil preslatkijim od ostalih automobila s 1,8-litrenim motorom pokucaj na moja vrata 36 epizoda sa prevodom cela .

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done