завинаги сезон 2 епизод 64 бг аудио завинаги епизод 117 - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

завинаги сезон 2 епизод 64 бг аудио завинаги епизод 117

завинаги сезон 2 епизод 64 бг аудио завинаги епизод 117


Финансирането на индии филми и разпространението на филми напомня какво би било да се чувстваш като танцуващ голи на сцената (много уважение към екзотичните танцьори от Hustler Club на Лари Флинт!). Показвате, за да нагласите своя филмов проект и трябва да можете да танцувате под музиката на филмов инвеститор. Това е тяхната сцена, а не твоя като индийски филмов производител, който търси финансиране на филма. Те искат да направите филм, който да се продава, който да се хареса на дистрибуторите на филми, така че продукцията да печели пари.

Повечето инвеститори, с които съм се срещал, не се интересуват от влагане на твърди пари в филми за инди арт хаус, тъй като те са трудни продажби на филмовите дистрибутори, а купувачите на филми в чужбина обикновено не са заинтересовани да ги гледат. Диалогът и сцените на някои филми от типа на арт хаус не превеждат добре на чуждестранни купувачи и зрители. Екшънът, ужасът и кожата не се нуждаят от субтитри за хората, които да следват историята е това, което ми казаха дистрибуторите. Филмите за разговори с глава могат да нямат смисъл за зрителите, които не разбират фините линии, изречени на чужд език.

Финансирането на независими филми продължава да се променя, тъй като разпространението на инди филми става все по-нестабилно финансово. Мястото, на което най-силно удрят продуцентите на инди филмите, е точно в източника - финансирането на филмите. Филмовите инвеститори в момента не се вълнуват от влагането на пари във филми, които нямат акционерни имена. Това не е като така наречените инди филми, които имат актьори от списъка с А или са продуцирани за милиони долари. Онези видове страстни проекти за инди филми, които можете да направите, след като сте го направили в развлекателния бизнес на ниво студио.

Филмовите инвеститори и дистрибуторите на филми няма да очакват да имаш актьор в A-списъка, но те искат продуцентите да имат актьори (B-списък или C-списък или D-списък) с известно разпознаване на име или знаменитост. Първият въпрос, който инвеститорите и дистрибуторите на филми питат е кой е актьорският състав. Това е мястото, където повечето продуценти на инди филми са издухани от водата, защото имат непознат актьорски състав. Плюс това е, че се прави множество инди филми, защото технологията го направи по-достъпно за правене на филми.

Ярката страна е, че се правят забавни инди филми, които иначе може би не са виждали светлина преди ден. Недостатъкът е значимото разпределение на филмите (получаването на заплащане) за филмите, произведени от инди, продължава да се свива с увеличаването на индиевите филми (предлагане и търсене 101). Разговарях с един дистрибутор на филми, който се грижи за пускането на независими филми и ми казаха, че получават нови филмови материали всеки ден.

Те честно казаха, че получават много продаваеми филми и такива, които са по-малко привлекателни, но с толкова много филми там вече не предлагат на повечето производители да авансоват пари срещу филмови възнаграждения или да плащат еднократно парично „изкупуване“, за да осигурят разпространение права. Техният бизнес гледна точка е повечето индиеви режисьори са просто щастливи, когато филмът им е пуснат. Терминът, който използваха, беше "прославен шоурел" за индийски филмов производител, за да покаже, че може да направи игрален филм. Така че те придобиват много от своите филмови издания, без да плащат аванс или предлагат споразумение за „изкупуване“.

Това, че не печелите от филм, няма финансов смисъл за филмовите инвеститори, които очакват да видят спечелени пари. Когато хората влагат пари за продуциране на филм, те искат възвръщаемост на инвестицията си. В противен случай това вече не е филмова инвестиция. Това се превръща във филмово дарение на пари, които раздават без никакви очаквания. Бил съм на веригата "Шоу и пони шоу" с среща с потенциални филмови инвеститори и научих безценни уроци.

Сега имам навика да говоря с дистрибуторите на инди филми, преди да напиша сценарий, за да видя какви видове филми се продават и какви актьори или имена на знаменитости, свързани с потенциален проект, им харесват. Това не е като преследването на тенденциите, но дава на продуцентите по-остра картина на климата на продажбите на инди филмите. Понякога дистрибуторите ще ми дадат кратък списък с актьори или известни личности, които смятам, че отговарят на бюджет за независим филм. Продажбите на филми извън САЩ са там, където по-голямата част от парите се правят за индийски филмови създатели.

Филмовите дистрибутори и агентите за продажби на филми могат да ви кажат какво актьорите и таланта на знаменитостите превеждат към продажбите на филми в чужбина на ниво инди. Това няма да са имена в списъка с A, но наличието на някой с някакво име е чудесна търговска точка, която да помогне на вашия филм да се открои от другите. Кратки камери на известни актьори или известни личности, които са били добър начин да намалите разходите за таланти и да добавите име на банкет към актьорския си състав.

Това се промени напоследък от разговорите ми с дистрибуторски компании. Филмовите дистрибутори сега очакват всеки талант за име да има смислена роля във филма вместо няколко минути в ролята на камео. Камените сцени все още могат да работят, ако има визуална кука, която грабва вниманието на зрителите по някакъв начин. Но имайки талант за име, кажете, че няколко реда без специална кука вече няма да летят.

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done