семейство боран сезон 3 епизод 7 семейство боран сезон 3 еп 7
Светът на разпространението на филми е трудно място. След като се борите и се потите, за да завършите филм, вие сте психически и физически изтощени.
Просто искате да си починете и да си починете, но не можете, защото завършването на филм е само половината от битката. Време е да влезете в света на разпространението на филми.
Разпространението на филми е трудно място за създателите на филми, които са нови за меленето. Трудно е да изключите креативния ум, за да се справите с деловата страна на продажбата на филми.
Това, което научих по трудния начин, е, че дистрибуцията на филми наистина започва с популяризиране и маркетинг на филм.
Социалните медии са евтин начин да разберете думата за вашия филм и да създадете убийствен вирусен шум в интернет.
Хубаво е да тръгнете по маршрута на филмовия фестивал, за да видите вашия филм от зрители и потенциални купувачи на филми, но през годините от разговори с други създатели на филми има общо усещане, че сцената на филмовия фестивал вече е претъпкана.
Американският кинорежисьор Уейн Даниелс от LiarDice Films ми каза, че последното му пътуване до Международния филмов фестивал в Кан беше безмилостно хранене.
Имаше претрупване от филми и продуцентите се бориха да привлекат вниманието на филмовите дистрибутори.
Като цяло Уейн изрази, че е губене на време и пари, хвърляйки филма си там. Чух същото мнение от други създатели на филми, които са разочаровани от сцената на филмовия фестивал и вече не го разглеждат като добър начин да осигурят разпространение на филми.
Аз лично харесвам директния път да се свържете с дистрибуторите на филми, за да видя дали те се интересуват от изпращането на екранизатор. Това е мястото, където е от полза, ако вече сте популяризирали и пускали на пазара вашия филм чрез социални медии.
Филмовите дистрибутори са по-заинтересовани да се сдобият с филми, които вече имат силно онлайн присъствие.
Строго говоря от истинска независима филмова гледна точка. Студийните бюджетни филми са съвсем различно животно, когато става дума за света на разпространението на филми.
Когато става въпрос за дистрибуция на филми за филм, произведен от инди, както обикновено се случва, независимите продуценти и създателите на филми поемат риска да направят филма, без да има някаква гарантирана сделка за разпространение на филм.
Те обикновено трябва да го пазаруват наоколо, за да го продадат. Това беше личният ми опит досега. Никога не съм създавал съдържание със споразумение за разпространение на филми.
Това е като да напишеш сценарий на спец., Но се занимаваш с филм. Популяризирането и пускането на пазара на филм чрез социалните медии е абсолютно задължително.
Започнете рано, преди филмът да е дори завършен. По този начин, когато започнете да се свързвате с дистрибутори на филми, филмът вече ще има повече привлекателност, защото хората говорят за това.
Филмовите дистрибутори, които се грижат за пускането на независими филми, правят много малко маркетинг за повечето издадени от тях заглавия.
Ако филмът не е свързан с имена на актьори или знаменитости, той няма да бъде пуснат на пазара извън стандартната вложка в каталога на дистрибуторите на филми.
Така че след като направите сигурна сделка за разпространение на филми, вие вече давате тласък на вашия филм, като се рекламирате и пускате на пазара.
Моят ум е навсякъде, така че нека се върна към намирането на сделка за разпространение на филми. Задръжте, моля. Един хубав Miller Lite ще ми помогне да се съсредоточа в момента.
Това е много по-добре сега. Има различни начини за сключване на сделка за разпространение на филми. Можете да похарчите парите за маршрута на филмовия фестивал. Сделките се удрят непрекъснато на филмови фестивали.
Но честно казано има прелива от филмови фестивали. Броят на филмовите фестивали е далеч от удара в сравнение с броя на дистрибуторите на филми, които пускат независими филми.
Пропускането на веригата на филмовия фестивал работи за много независими продуценти на филми, които нямат имена актьори във филма си или знаят, че историята им няма да се хареса на тълпата от арт къщи.
Наемането на търговски представител на филм е добро обаждане, ако прескочите сцената на филмовия фестивал всички заедно. Представител на продажби на филми или представител на продуцента има контакти с дистрибуторите на филми, за да бъде показан филмът ви.
Освен това много от тях могат да ви вкарат в списания като Indie Slate и MovieMaker, за да направят филма ви по-привлекателен за дистрибуторите на филми.
Те също гледат гърба ви, когато става дума за споразумения за разпространение на филми. Когато създателите на филми гледат споразуменията за разпространение на филми, това може да бъде прекалено.