една жена епизод 62 бг суб една жена еп 62 edna jena 62 епизод бг аудио
За много застрахователни компании и застрахователни агенции маркетингът на застрахователните търсачки е смел нов свят, изпълнен с литания от объркващи термини и съкращения. Както всяко ново развиващо се поле, това, което може да изглежда объркващо в началото, е лесно разбираемо след бърз преглед на жаргон и основи. Нека да разгледаме маркетинга на застрахователните търсачки и да определим термини и съкращения по пътя.
Засега нека помислим за маркетинга на застрахователните търсачки (застраховка SEM), тъй като той е свързан със застрахователния бизнес, сякаш говорим за отпечатания телефонен указател на Yellow Pages от далечното минало. Преди петнадесет години, ако някой търси бизнес, продукт или услуга, той може да свали Жълти страници от рафта и да отвори телефонния указател, за да търси дадения продукт, услуга или компания, прелиствайки страници, докато не пристигне на съответния телефон страници на книги. За целите на този пример, нека кажем, че някой е искал застраховка на собственост и злополука и е търсил застрахователни агенти, с които може да се свърже. Лицето, което търси застраховката, след като намери двете жълти страници, в които са изброени застрахователните агенции, може да сканира имената на застрахователната агенция, започващи с буквата "А". Това е приблизително аналогично на страницата с резултати от търсачката (SERP) от Google, Bing или Yahoo. Ключова разлика тук е, че тези търсачки показват своите резултати чрез релевантност, за разлика от азбучно. Поставянето на имената в SERP се отнася до органичното SEO или в случая оптимизация на търсачките за застраховане.
Разбира се, ще има и много реклами, разпръснати в двете страници на телефонните книжки на агенциите, малки и големи. Тези реклами са приблизително аналогични на рекламите с PPC (реклами с плащане за кликване), открити днес на страниците с резултати от търсенето. Една забележителна разлика е, че в случай на стария телефонен указател на Жълти страници, вашата застрахователна агенция ще плати фиксирана такса за рекламата, докато при НПК вашата агенция плаща само когато потребител кликне върху вашата реклама. Само за по-голяма яснота има и нещо, наречено PPI (Pay Per Impression), където вашият бизнес би платил за импресии, въпреки че за дискусията за оптимизиране на уебсайта на нашата застрахователна агенция, ние ще се придържаме към нашата аналогия на PPC. Разликата между маркетинга на търсачките за органична застраховка и застрахователните PPC реклами е толкова проста, колкото да се посочва безплатно името на вашата агенция в Жълтите страници срещу дисплейната реклама в Жълтите страници на цена от около 1000 долара на месец. По този начин привлекателността на биологичния уеб маркетинг, ако вашата застрахователна агенция може да се издигне до върха на органичния SERP, е много вероятно да насочите уеб сърфистите (прочетете това, тъй като застрахователната агенция води) към вашия уебсайт и да извлечете ползите без никакви разходи за PPC. Помислете за това по същия начин, както старите списъци с телефонни указатели, като компанията започва името си с „Автомобилни части на AAAA“ или „Застрахователна агенция AAAAA“, за да гарантира, че имената им ще се появят първо. SERP предлага по-добра алтернатива от отпечатаната игра с име на Yellow Pages, тъй като името на агенцията е второстепенно спрямо други, по-подходящи критерии. Този критерий се определя от алгоритмите на търсачките, които могат да имат над 100 атрибута, които използват за определяне на релевантността, и впоследствие да определят дали уебсайтът на вашата застрахователна агенция трябва да бъде на страница първа или страница десета (SERP класиране).
Просто обяснение на някои ключови термини, често свързани с маркетинга на застрахователните търсачки (SEM за застраховане), включва:
Обратни връзки - Връзки към сайта на вашата агенция от други интернет сайтове и директории.
HTML - код, използван за създаване на много уебсайтове.
Плътност на ключовите думи - Броят на използваните фрази с ключови думи в която и да е страница на уебсайта на застрахователната агенция. Разделете броя на употребите на тази ключова дума по общия брой думи на страницата. Експертите не са съгласни с идеалния процент за оптимизация с всички двигатели, но насочването към число около 5% от това писане трябва да бъде ефективно. Важна забележка, някои директории на статии позволяват само плътност на ключовите думи до 4%.
Ключови думи - Думи, въведени в търсачката, за да върнат списък (SERP) на съответните сайтове и документи.
Ключови думи с дълга опашка - по-дълги фрази за ключови думи, които дават по-конкретни резултати от търсенето, се отнасят до вашата застрахователна агенция. Тези фрази с дълга опашка са три или повече думи, обединени заедно. Например „маркетингът на застрахователната агенция“ е ключова дума с дълга опашка, където като „застраховка“ не е.
Оптимизация на страницата - Създаване на съдържание, подаване на директория и изграждане на връзки назад, използвани за подобряване на класирането в търсачките (разположение на SERP).
Оптимизация на страницата - Промени, направени в съдържанието на уебсайта на застрахователната агенция и HTML код за подобряване на класирането в търсачките (разположение на SERP).
една жена епизод 62 бг суб
една жена епизод 62
една жена епизод 62 бг субтитри
една жена еп 62
една жена еп 62 бг суб
една жена еп 62 бг аудио
edna jena 62 епизод бг аудио