יום העצמאות של ישראל הנשיא הראשון של מדינת ישראל 2020 - our Islam is beautiful
News Update
Loading...

יום העצמאות של ישראל הנשיא הראשון של מדינת ישראל 2020

יום העצמאות של ישראל הנשיא הראשון של מדינת ישראל
יום העצמאות של ישראל
יום העצמאות של ישראל

רעיונות לחגיגת יום העצמאות של ישראל

יום העצמאות של ישראל הוא יום הולדת ישראל. ביום זה, העם היהודי בישראל ומחוצה לה, זוכר את האנשים שעבדו קשה לבניית מדינתו.

אותם מורים שדיברו בעבר על עולי הרגל, המכבים והיהודים במצרים שרוצים וקבלו חופש, כבר הניחו את הבסיס לדיון ביום העצמאות של ישראל מכונים גם יום העצמאות או "יום החופש. "

דיאלוג מבוא זה על ההיסטוריה היהודית אמור לאפשר למורים להתמודד עם החגים היהודיים האחרונים. בתורו, דיבור על יום להכרת תודה על עם ישראל האמיץ הדואג לישראל כך שהוא בטוח, מניח את היסודות לדיונים הקרובים של יום הזיכרון. להלן אולי שיטה פשוטה לחינוך אחרים על החג הישראלי.

לימוד תולדות עם ישראל לפני עלייתו לישראל

שנים רבות, לפני שקיימה מדינת ישראל, התגורר העם היהודי במקומות שונים בכל רחבי העולם. הם לא היו מאושרים בלי ארץ בית ולכן הם החליטו שחייבת להיות מדינה ביתית לעם היהודי. מדינה ביתית זו הייתה צריכה להיות בישראל כי זו הייתה הארץ שהובטחה ליהודים בתורה. האנשים שהחליטו על זה נקראים "חלוצים", או חלוצים.

לימוד תולדות עם ישראל לאחר הגעתו לארץ

חלוצים אלה עלו לארץ ועבדו קשה מאוד בכדי שיהיה יפה וחיים. הם נטעו עצים ומשקים, בנו בתים, בתי ספר ובתי כנסת. הם החליטו לדבר עברית בארץ היהודית, אותה כינו לימים, מדינת ישראל.

מרבית מדינות העולם חשבו שגם צריכה להיות מדינה יהודית. העם היהודי כל כך שמח לקבל מולדת אמיתית שהיו מסיבות ומצעדים כדי לחגוג את החדשות הטובות. עכשיו, כל שנה, ביום החמישי של אייר, כל היהודים בכל העולם חוגגים גם את יום העצמאות של ישראל. בשנת 2009, ישראל תהיה בת 61.

חיבור יום העצמאות של ישראל לשמות עבריים

חג זה הוא זמן מתאים מאוד לשים את הזרקורים על כל ילדי ישראל, אולי בכיתת בן או בת או בסביבה חינוכית אחרת.

תוכלו לגלות אם לילדים האמריקאים שמות עבריים. אם הם לא יודעים, עליהם לשאול את הוריהם. אם ההורים לא יודעים, בית הספר עשוי לבקש רשות שהרב יקצה לילדים שמות עבריים. לאחר מכן ניתן היה לערוך טקס שמות עברי בחג השבועות המסמל את התקופה המיוחדת בה העם היהודי קיבל את התורה, וכל ילד "מקבל" את שמו העברי. בית הספר עשוי להחליט לתת גם תליון מזוזה במתנה לכל ילד.

רעיונות אחרים להוראה על ישראל

ישנם חומרים רבים הנוגעים לישראל ברמת ילדים, אותם ניתן להכניס לתכנית או בבית. השתמש בספרי סיפור, רצועות סרטים, סרטים ומוצרים ישראלים. קח ילדים לחנות לקנות תפוזים יפו וחטיפי שוקולד ישראלים. מתזמן ביקורים של הורים וסבים וסבתות שחזרו מישראל ויכולים להעביר באופן אישי את התלהבותם לילדים. אולי תוכלו לארגן שהורה או סבא וסבתא יבואו לבית הספר כדי לספר לילדים על טיול כזה.

יש מורים והורים שאופים עוגת יום הולדת עם הילדים, (בעיקר בבית הספר) מקשטים אותה ועורכים מסיבת יום הולדת לכבוד יום העצמאות של ישראל, שהוא יום חשוב להתכנס כמדינה יהודית.

יום העצמאות של ישראל הוא זמן בו יהודים בכל רחבי העולם יכולים לחגוג את מולדתם. הלוחם עד היום, מבוגרים יהודים יכולים ללמוד יותר על ההיסטוריה הישראלית ועל החלוצים שעבדו קשה כדי להקים אותה תוך חינוך ילדיהם.

הפוך את הניצוץ שלך. ללמד להצלחה. עשה שינוי בכיתה.

הירשמו לקבלת הספר האלקטרוני החינמי והספר האלקטרוני בחינם, “לקחת תשלום בכיתה” כשתבקרו במרכז המשאבים החדש למורים בכתובת [http://www.newteachersignup.com].

רכוש את ספר האלקטרונים שלך עם טיפים שנבדקו בכיתה - "טיפים וטריקים לשרוד ולשגשוג בכיתה", בכתובת: [http://www.MakeYourTeachingSparkle.com] ותקבל ספר אלקטרוני בחינם, "כן! אתה יכול ללמד K -12 לומדים בשפה האנגלית בהצלחה! "

דורית ששון היא סופרת פרילנסרית, דוברת, מחנכת ומייסדת המרכז למשאבים חדשים למורים.

יום העצמאות של ישראל 2020
כרזות יום העצמאות של ישראל
תאריך יום העצמאות של ישראל
מצעד יום העצמאות של ישראל
יום העצמאות ה של ישראל
יום העצמאות ישראל
יום העצמאות ישראל ויקיפדיה

Share with your friends

Add your opinion
Disqus comments
Notification
i love you :) .
Done